fbpx

Сервіс та гарантія

ЧАСТІ ПИТАННЯ З ПРИВОДУ СЕРВІСУ ТА ГАРАНТІЇ

Що таке гарантія виробника?

Гарантія – це зобов’язання виробника щодо усунення недоліків, спричинених неналежною якістю матеріалів, виробництва чи складання.

[згорнути]
Що не покривається гарантією?

Гарантійні зобов’язання Виробника не розповсюджуються (тобто гарантією не покриваються)

З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги “Обмеження гарантійних зобов’язань”, яка знаходиться за посиланням і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.

[згорнути]
Що не покривається гарантією ззовні автомобіля?

Гарантійні зобов’язання Виробника не розповсюджуються (тобто гарантією не покриваються)

З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги “Обмеження гарантійних зобов’язань”, яка знаходиться за посиланням і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.

[згорнути]
Що не покривається гарантією всередині автомобіля?

Гарантійні зобов’язання Виробника не розповсюджуються (тобто гарантією не покриваються)

З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги “Обмеження гарантійних зобов’язань”, яка знаходиться за посиланням і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.

[згорнути]
Чому я повинен платити за ТО якщо автомобіль на гарантії?

Технічне обслуговування (ТО) – це комплекс заходів, які необхідні для утримання автомобіля в належному технічному стані й такі витрати необхідні так само, як при заправці паливом, мийці або сезонній зміні гуми. Проходження ТО вчасно і належним чином в період дії гарантії на автомобіль є частиною відповідальності Власника за утримання автомобіля в належному технічному стані, а тако ж умовою Виробника для своєчасного виявлення та безкоштовного усунення поломок, які виникають в цей період із причин браку матеріалу чи складання.
Навіть якщо у вас новий автомобіль від виробника, закони фізики на нього діють, так само як і на будь-який інший агрегат. Під час кожної поїздки машина відчуває дію механічних сил: вібрації, тиску, нагрівання, тертя. Деталі зношуються і деформуються. Додайте до цього вплив навколишніх чинників: пилу, води, сонячних променів, перепадів температури. Періодична перевірка при техобслуговуванні (ТО) допоможе продіагностувати автомобіль і попередити можливі неполадки.

[згорнути]
Чому не можна замінити весь вузол в зборі й чому його пропонують ремонтувати?

Вузли й агрегати Тойота в більшості своїй ремонтопридатні. Якщо агрегат придатний до ремонту, то виробник передбачає процедуру його відновлення шляхом ремонту, а не заміни. Фахівці дилерських центрів навчені та працюють за стандартами заводу — виробника, що дозволяє їм приймати оптимальні рішення по способу ремонту Вашого автомобіля.

[згорнути]
Чому я повинен платити за діагностику якщо автомобіль на гарантії?

Діагностика є невіддільною складовою, що передує процесу ремонту та призначена для визначення причин несправності. У разі, якщо в результаті діагностики поломка буде визнана негарантійною, Вам необхідно буде оплатити діагностику. Якщо ж ремонт автомобіля після діагностики буде проводитися по гарантії, оплачувати діагностику не потрібно.

[згорнути]
Якщо я відремонтую автомобіль після ДТП в офіційному дилерському центрі він буде на гарантії?

У разі виникнення ДТП, Вам необхідно якісно відремонтувати Ваш автомобіль та повернути його до стану, в якому він був до зіткнення, звернувшись до одного з офіційних дилерських центрів. В такому разі гарантія на автомобіль може бути збережена, а при наявності значних пошкоджень рекомендуємо Вам звернутися до офіційного дилерського центру та отримати консультацію з даного питання*.

* У разі наявності значних пошкоджень в результаті дорожньо-транспортних пригод, таких як спрацювання хоча б одної з подушок безпеки, пошкодження, що потребують ремонту/заміни основних агрегатів (двигун, трансмісія, роздатна коробка, задній міст, балка передньої підвіски, рульового механізму, тощо) та/або незнімних силових елементів кузова або рами, збереження гарантії може бути неможливим згідно з сервісною книжкою.

[згорнути]
Чи можу я відновити втрачену сервісну книгу на автомобіль, який знаходиться на гарантії?

Сервісна книжка може бути відновлена тільки на автомобіль, який перебуває в межах гарантійного періоду. Для цього необхідно звернутися до найближчого офіційного дилерського центру, написати заяву на відновлення сервісної книжки, додати копію техпаспорта, документів, що засвідчують особу власника, а також за можливості надати копії актів про проходження ТО та копію договору купівлі-продажу. Дублікат сервісної книжки видається на платній основі.

[згорнути]
Чи можу я відновити втрачену сервісну книгу на автомобіль, який знаходиться не на гарантії?

Сервісна книжка може бути відновлена тільки на автомобіль, який перебуває в межах гарантійного періоду. Для цього необхідно звернутися в дилерський центр, в якому був придбаний автомобіль, написати заяву на відновлення сервісної книжки та додати копії актів про проходження ТО, копію договору купівлі-продажу, копію техпаспорта і документів, що засвідчують особу власника. Дублікат сервісної книжки видається на платній основі.

[згорнути]
У разі втрати сервісної книжки чому мені не можуть провести гарантійний ремонт, якщо всі ТО у мене пройдені вчасно і в повному обсязі?

Сервісна книжка (буклет “Сервіс і Гарантія Toyota”) є офіційним додатком до договору купівлі-продажу і відповідно документом, що підтверджує право власника на гарантійне обслуговування. В разі втрати сервісної книжки та неможливості відновити відомості про проходження регламентного технічного обслуговування і відповідних відміток в ній, власник може втратити право на розгляд вимог (претензій) щодо усунення недоліків в рамках гарантійних зобов’язань виробника. Однак, сервісна книжка може бути відновлена на автомобіль, який перебуває в межах гарантійного періоду. Для цього необхідно звернутися в дилерський центр, в якому був придбаний автомобіль, написати заяву на відновлення сервісної книжки та додати копії актів про проходження ТО, копію договору купівлі-продажу, копію техпаспорта і документів, що засвідчують особу власника. Дублікат сервісної книжки видається на платній основі.

[згорнути]
Якщо в документах, виданих дилерським центром після проведення робіт зазначена заборона експлуатації автомобіля, чи можу я на ньому їздити до моменту розв"язання проблеми?

Як правило, запис про заборону експлуатації автомобіля вноситься дилером у випадках якщо:
1. Експлуатація несправного автомобіля небезпечна чи впливає на безпечність його використання або
2. Така експлуатація може посилити проблему та збільшити масштаб пошкоджень. Експлуатація несправного автомобіля згідно з сервісною книжкою (сторінка 10) ( розділом «Обмеження гарантійних зобов’язань») віднесена до умов, що обмежують гарантійні зобов’язання виробника і може бути підставою для відмови у гарантійному ремонті.

[згорнути]
Я не пройшов вчасно ТО. Тепер мій автомобіль знято з гарантії? Якщо я зараз пройду ТО, мій автомобіль залишиться на гарантії?

У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо ТО прострочено не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин порушення регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов’язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено окремо.

[згорнути]
Що робити, якщо я не встиг пройти ТО вчасно?

[згорнути]
Чому долив масла в міжсервісний період не входить в гарантію?

Згідно з умовами гарантії виробника, гарантія не розповсюджується на заміну або долив експлуатаційних рідин (паливо, мастило моторне, трансмісійне, компресора кондиціонера та інші, охолоджувальна та гальмівна рідини, рідина гідропідсилювача керма, холодагент системи кондиціонування, електроліт тощо). Попри наведений перелік рідин, крім палива, гарантія повинна покривати будь-яку заміну та/або доливання, яка вважатиметься необхідною у межах виконання гарантійного ремонту.

[згорнути]
Мені відмовили в гарантійному ремонті, тоді що ж покривається гарантією?

Гарантія Виробника поширюється на ремонт несправностей чи пошкоджень Автомобіля, що спричинені дефектами матеріалів або складання Автомобіля Виробником. Детально умови гарантії зазначені в розділі Сервісної Книжки “Дія Гарантії” (сторінка 9).

[згорнути]
Яка гарантія на встановлену в дилерському центрі оригінальну запасну частину?

На оригінальні запасні частини, придбані та встановлені в Дилерській мережі, гарантійний термін складає 12 (дванадцять) місяців без обмеження пробігу, починаючи з дати ремонту сплаченого Власником, під час якого були проведені роботи по встановленню такої оригінальної запасної частини.

[згорнути]
Якщо оригінальна запасна частина встановлена в одному дилерському центрі, а я приїду з зауваженнями до неї в інший дилерський центр, чи буде поширюватися на неї гарантія?

Гарантія на встановлену оригінальну запасну частину поширюється у всій мережі офіційних дилерських центрів Тойота при наявності документів на підтвердження її покупки / встановлення в одному з дилерських центрів.

[згорнути]
Яка гарантія на оригінальні аксесуари, встановлені в дилерському центрі?

На оригінальні аксесуари, що встановлені у Дилера до моменту продажу автомобіля першому Власникові, поширюється звичайна гарантія на 36 (тридцять шість) місяців або 100 000 км пробігу в залежності від того, яка з умов настане раніше. Термін починається з дати продажу Автомобіля першому власнику, яка фіксується в сервісній книзі.
На оригінальні аксесуари, що придбані та встановлені у Дилера гарантійний термін визначається залишковим строком гарантії на Автомобіль, але не менше, ніж 12 (дванадцять) місяців з дати встановлення.
Якщо на Автомобіль вже не розповсюджуються гарантійні зобов’язання Виробника, то гарантія на придбані та встановлені оригінальні аксесуари на такий Автомобіль Дилером дійсна впродовж 12 (дванадцяти) місяців без обмеження пробігу, починаючи з дати встановлення.

[згорнути]
Чи можу я відновити втрачену сервісну книгу на автомобіль, який знаходиться на гарантії?

Сервісна книжка може бути відновлена тільки на автомобіль, який перебуває в межах гарантійного періоду. Для цього необхідно звернутися до найближчого офіційного дилерського центру, написати заяву на відновлення сервісної книжки, додати копію техпаспорта, документів, що засвідчують особу власника, а також за можливості надати копії актів про проходження ТО та копію договору купівлі-продажу. Дублікат сервісної книжки видається на платній основі.

[згорнути]
Чи можу я відновити втрачену сервісну книгу на автомобіль, який знаходиться не на гарантії?

Сервісна книжка може бути відновлена тільки на автомобіль, який перебуває в межах гарантійного періоду. Для цього необхідно звернутися в дилерський центр, в якому був придбаний автомобіль, написати заяву на відновлення сервісної книжки та додати копії актів про проходження ТО, копію договору купівлі-продажу, копію техпаспорта і документів, що засвідчують особу власника. Дублікат сервісної книжки видається на платній основі.

[згорнути]
Що робити, якщо пробіг мого автомобіля більший, ніж той, при якому потрібно проходити ТО?

[згорнути]
Що робити, якщо я не встиг пройти ТО вчасно?

[згорнути]
Скільки коштує ТО?

Інформацію щодо змісту ТО і його вартості залежно від моделі та пробігу можна подивитися в розділі «Калькулятор вартості технічного обслуговування»

[згорнути]
Чи буде розповсюджуватися гарантія на автомобіль, привезений з-за кордону?

Гарантійному обслуговуванню на території України підлягають тільки автомобілі, продані в мережі офіційних Дилерів Toyota в Україні.

[згорнути]
Чи можливо подовжити гарантію на автомобіль?

Наразі термін дії гарантії складає 3 роки або 100 тис. км, що настає раніше. На гібридну систему гарантія діє впродовж 5 років або 100 тис.км, що настає раніше. Інших умов гарантії не передбачено.

[згорнути]
На панелі приладів з"явився сигнальний індикатор несправності. Як це можна усунути?

У разі появи індикатора на панелі приладів, необхідно дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля, де описаний детальний порядок дій при появі кожного з індикаторів. У всіх випадках, коли індикатор червоного кольору, необхідно припинити рух. За додатковою інформацією та технічною допомогою Вам слід звернутися до офіційного дилерського центру TOYOTA.

[згорнути]
Чи можливо використовувати колеса або диски іншого, ніж стандартного розміру?

Розміри й типи колісних дисків та шин рекомендовані виробником відповідно до типу та конструкції кожної моделі автомобіля. Такі рекомендації можна знайти в посібнику користувача до відповідної моделі або на інформаційній таблиці на самому автомобілі, яка знаходиться у дверному прийомі водійських дверей. Використання колісних дисків або шин, які не відповідають вимогам виробника, може вплинути на безпечність керування та на експлуатаційні характеристики автомобіля!

[згорнути]
Купуючи оригінальну запасну частину в роздріб в офіційному дилерському центрі Toyota, яка буде на неї гарантія?

Гарантія на запасну частину діє тільки в разі встановлення її в офіційному дилерському центрі. В такому випадку гарантія на встановлену в офіційному дилерському центрі запасну частину буде діяти до кінця терміну дії гарантії на автомобіль, але не менше 1 року (за виключенням акумуляторних батарей на які розповсюджуються окремі гарантійні умови).

[згорнути]
Чи можу я забрати запасні частини, які було змінено внаслідок гарантійних зобов"язань?

Гарантійний ремонт виконується відповідно до встановленої виробником процедури та коштом виробника. Замінені запасні частини підлягають зберіганню дилером до подальшої утилізації або передачі виробнику на дослідження, і не підлягають поверненню власнику автомобіля.

[згорнути]
Чи можу я вибирати умови гарантії або по пробігу або по роках?

Наразі термін дії гарантії складає 3 роки або 100 тис. км, що настає раніше. На гібридну систему гарантія діє впродовж 5 років або 100 тис.км, що настає раніше. Інших умов гарантії не передбачено.

[згорнути]
Чи можна встановлювати в автомобілі (в період гарантії) неоригінальні чохли на сидіння? Чи вплине встановлення неоригінальних чохлів на роботу системи безпеки SRS?

Встановлення будь-яких чохлів може виплинути на роботу допоміжної системи безпеки автомобіля(SRS), зокрема бічних подушок безпеки, що вмонтовані в спинки передніх сидінь.

[згорнути]
Що таке спеціальна сервісна кампанія?

Спеціальна сервісна кампанія — це визначений Виробником комплекс дій щодо організації перевірки та, при необхідності, ремонту визначеного Виробником переліку Автомобілів, якщо у Виробника є підстави вважати, що на будь-якому Автомобілі з цього переліку з часом, під впливом дії певних умов експлуатації існує можливість виникнення погіршення експлуатаційних якостей Автомобіля; при цьому вищезазначена можливість виникнення погіршення експлуатаційних якостей може бути виявлена як під час, так і після закінчення гарантійного терміну експлуатації.
Спеціальна сервісна кампанія (ССК) розподіляються на два типи:
глобальні (виконуються незалежно від країни призначення) та локальні (які можуть бути впроваджені в країні продажу конкретного автомобіля).
Ми виконуємо як глобальні ССК, так й локальні (які впроваджені для нашого ринку).

[згорнути]
Інформація про спеціальні сервісні кампанії

За допомогою програми перевірки, Ви можете перевірити чи залучений Ваш автомобіль до проведення Спеціальних Сервісних Кампаній.

Програма перевірки містить перелік автомобілів марки Toyota, що були продані виключно через мережу офіційних дилерських центрів Toyota в Україні. Автомобілі, що були продані в інших країнах, можуть не відображатися за допомогою цієї програми. Для перевірки таких автомобілів, звертайтесь до офіційних дилерських центрів Toyota в Україні.

[згорнути]
Чи можу я провести (виконати) спеціальну сервісну кампанію (ССК) на автомобілі, купленому за кордоном?

Так, така ССК може бути виконана. Але перед виконанням дилер повинен перевірити авто та впевнитися, що така кампанія розповсюджується на конкретно наданий автомобіль, може бути виконана дилером в Україні та останній має необхідні інструкції, запасні частини та матеріали для її проведення. Вищевказаний комплекс дій з перевірки — це окремий вид роботи, що підлягає оплаті.
Варто зазначити, що ССК розподіляються на два типи: глобальні (виконуються незалежно від країни призначення) та локальні (які можуть бути впроваджені в країні продажу конкретного автомобіля). На автомобілях, що призначені для інших, ніж європейський*, ринків, можуть бути виконані тільки глобальні ССК.

*Албанія, Андорра, Австрія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Кіпр, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Гібралтар, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Косово, Латвія, Ліхтенштейн, Литва, Люксембург, Мальта, Монако, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія та Чорногорія, Словацька Республіка, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Північна Македонія, Нідерланди та Великобританія.

[згорнути]
Що таке ТО і навіщо його проходити?

Технічне обслуговування (ТО) – це комплекс операцій з підтримання роботоздатності та справності автомобіля при його використанні. Дотримання рекомендованого регламенту ТО, а саме виконання повного комплексу передбачених робіт є запорукою безпечної експлуатації автомобіля. Ігнорування чи цілковите недотримання регламенту може призвести до передчасного виходу з ладу окремих систем або навіть автомобіля в цілому.

[згорнути]
Як часто потрібно проходити ТО?

Для України періодичність проходження ТО становить:
– кожні 15 000 км пробігу або кожні 12 місяців, в залежності від того, що настане раніше,
– для моделі ProAce – кожні 20000 км або кожні 12 місяців, в залежності від того, що настане раніше.
Відлік по пробігу і часу першого ТО починається з дати продажу автомобіля, а кожного наступного — від пробігу або дати проходження останнього ТО.

[згорнути]
На якому пробігу потрібно робити перше ТО?

Періодичність регламентних робіт з ТО визначається виробником відповідно до типу автомобіля, умов його експлуатації та вимірюється міжсервісним інтервалом пробігу у тисячах кілометрів та періоду часу в місяцях/роках.
Міжсервісний інтервал регламентного технічного обслуговування для України складає:
– кожні 15 000 км пробігу або кожні 12 місяців, в залежності від того, що настане раніше
– для моделі ProAce – кожні 20 000 км 12 місяців, в залежності від того, що настане раніше
– термін проходження першого обов’язкового регламентного технічного обслуговування відраховується від дати продажу, а кожного наступного — від пробігу та дати проходження попереднього технічного обслуговування.
Більш детально про зміст та вартість технічного обслуговування можна дізнатися у розділі «Калькулятор вартості технічного обслуговування»

[згорнути]
Чи обов"язково дотримуватися регламенту ТО?

Періодичність заміни витратних матеріалів (рідин, мастил, запасних частин) в рамках регламенту ТО визначається виробником відповідно до пробігу або періоду часу, залежно від того, що настане раніше. Це пов’язано зі специфікою експлуатаційних характеристик, які змінюються як після певного пробігу автомобіля, так і з плином часу. Таким чином, якщо першою настає будь-яка із зазначених умов — це є приводом виконати роботи в повному обсязі. Таким чином, навіть якщо автомобіль протягом тривалого часу не експлуатувався або пробіг є незначним (меншим за 15 000 км від дати попереднього ТО), варто виконати всі роботи, передбачені регламентом для відповідного за порядком обслуговування.

[згорнути]
Чи обов"язково проходити ТО у дилера, де було придбано автомобіль?

Замовити та виконати роботи із регламентного технічного обслуговування можна у будь-якого уповноваженого дилера в Україні. Всі дилери виконають роботи відповідно до рекомендацій виробника, стану автомобіля і його умов експлуатації.

[згорнути]
Чи потрібно проходити повне ТО якщо пробіг автомобіля менше ніж 15 000 км на рік?

Дотримання рекомендованого регламенту ТО, а саме виконання повного комплексу передбачених робіт є запорукою безпечної експлуатації автомобіля. Навіть якщо автомобіль протягом тривалого часу не експлуатувався або пробіг є незначним (меншим за 15 000 км від дати попереднього ТО), варто виконати всі роботи, передбачені регламентом для відповідного за порядком обслуговування.

[згорнути]
Як дізнатися про регламент (перелік робіт з) ТО?

Інформацію щодо змісту ТО і його вартості залежно від моделі та пробігу можна подивитися в розділі «Калькулятор вартості технічного обслуговування»

[згорнути]
Мій автомобіль не на гарантії. Де я можу подивитись регламент ТО для нього?

Інформацію щодо змісту ТО і його вартості залежно від моделі та пробігу можна подивитися в розділі «Калькулятор вартості технічного обслуговування»

[згорнути]
Де я можу отримати перелік робіт із ТО для автомобіля, що знаходиться на гарантії?

Інформацію щодо змісту ТО і його вартості залежно від моделі та пробігу можна подивитися в розділі «Калькулятор вартості технічного обслуговування»

[згорнути]
Чому необхідно замінювати мастила, гальмівні, охолоджувальні та інші експлуатаційні рідини не за пробігом, а за періодом часу?

Всі експлуатаційні рідини (моторні й оливи, гальмівна, охолоджувальні та інші) мають певні фізичні характеристики (в’язкість, щільність, гігроскопічність) та експлуатаційні властивості (мащення, тепловідведення, передача гідравлічного тиску тощо), які змінюються (втрачаються, погіршуються) з плином часу, незалежно від режиму експлуатації. Оскільки кожна з рідин виконує властиву їй функцію у призначеній для цього системі, дуже важливо підтримувати їхній стан в оптимальних умовах. Саме від цього залежить ефективність мащення, охолодження, гальмування та інших характеристик, що безпосередньо впливають на комфорт і безпеку експлуатації автомобіля. Тому дуже важливо вчасно міняти всі рідини саме за часом, незалежно від того чи досяг автомобіль пробігу згідно з регламентом.

[згорнути]
Коли потрібно міняти масло в автоматичній / механічній трансмісії?

Регламент обслуговування автоматичних / механічних трансмісій залежить від типу двигуна і системи приводу моделі автомобіля, на якій вони встановлюються. Більш детально з особливостями та вартістю технічного обслуговування трансмісій можна дізнатися у розділі: «Калькулятор вартості технічного обслуговування»

[згорнути]
Чи можу я зробити неповне ТО тому що я зовсім мало їжджу?

Періодичність заміни витратних матеріалів, експлуатаційних рідин та запасних частин в рамках регламенту ТО визначається виробником відповідно до пробігу або періоду часу, залежно від того, що настане раніше. Це пов’язано зі специфікою експлуатаційних характеристик, які змінюються як після певного пробігу автомобіля, так і з плином часу. Таким чином, якщо першою настає будь-яка із зазначених умов — необхідно виконати роботи з ТО в повному обсязі. Таким чином, навіть якщо автомобіль протягом тривалого часу не експлуатувався або пробіг є незначним (меншим за 15 000 км від дати попереднього ТО), варто виконати всі роботи, передбачені регламентом для відповідного за порядком обслуговування.

[згорнути]
Чи обов"язково змінювати повітряні фільтри (двигуна та салону) згідно з регламентом (кожні 30 000 км/2 роки), якщо пробіг автомобіля незначний (менше ніж 15 000 км)?

Повітряні фільтри є важливими компонентами для забезпечення робочих характеристик двигуна і комфорту експлуатації автомобіля. Регламентом технічного обслуговування передбачено обов’язкову перевірку їхнього стану кожні 15 000 км/12 місяців і відповідну заміну в разі потреби (забруднення, погіршена пропускна спроможність і т.ін.). Відповідно до теперішньої практики та умов експлуатації автомобілів ці фільтри рекомендовано замінити після кожних 2 років експлуатації. Однак, остаточний висновок щодо необхідності такої заміни може надати тільки спеціаліст сервісу дилера за результатами перевірки.

[згорнути]
Чи втратить автомобіль гарантію якщо ТО пройти частково?

Технічне обслуговування (ТО) – це комплекс операцій з підтримання роботоздатності та справності автомобіля при його використанні. Дотримання рекомендованого регламенту ТО, а саме виконання повного комплексу передбачених робіт є запорукою безпечної експлуатації автомобіля., а також є частиною спільної відповідальності з боку Власника за утримання автомобіля в належному технічному стані та Виробника за безкоштовне усунення поломок, які виникають в цей період із причин браку матеріалу чи складання. Ігнорування чи цілковите недотримання регламенту може призвести до передчасного виходу з ладу окремих систем або навіть автомобіля в цілому. Періодичність заміни втратних матеріалів (рідин, мастил, запасних частин) в рамках регламенту ТО визначається виробником відповідно до пробігу або періоду часу, тому варто виконати всі роботи, передбачені регламентом для відповідного за порядком обслуговування.

[згорнути]
Можу я тільки змінити мастило у двигуні та не проходити повне ТО?

Технічне обслуговування (ТО) – це комплекс операцій з підтримання роботоздатності та справності автомобіля при його використанні. Дотримання рекомендованого регламенту ТО, а саме виконання повного комплексу передбачених робіт є запорукою безпечної експлуатації автомобіля. Ігнорування чи цілковите недотримання регламенту може призвести до передчасного виходу з ладу окремих систем або навіть автомобіля в цілому. Періодичність заміни витратних матеріалів, експлуатаційних рідин та запасних частин в рамках регламенту ТО визначається виробником відповідно до пробігу або періоду часу, залежно від того, що настане раніше. Це пов’язано зі специфікою експлуатаційних характеристик, які змінюються як після певного пробігу автомобіля, так і з плином часу. Таким чином, якщо першою настає будь-яка із зазначених умов — необхідно виконати роботи з ТО в повному обсязі. Таким чином, Навіть якщо автомобіль протягом тривалого часу не експлуатувався або пробіг є незначним (меншим за 15 000 км від дати попереднього ТО), варто виконати всі роботи, передбачені регламентом для відповідного за порядком обслуговування.

[згорнути]
Якщо я порушу терміни проходження ТО під час карантину буде втрачена гарантія?

Рекомендуємо провести технічне обслуговування у встановлений термін в дилерському центрі Вашого міста. Якщо термін проведення планового технічного обслуговування Вашого автомобіля випадає на період карантину і Ви не зможете відвідати дилерський центр з поважних причин, обслуговування можна буде провести після закінчення його дії. Факт неможливості проходження планового обслуговування в період карантину буде взято до уваги. Гарантію на Ваш автомобіль буде збережено, попри недотримання термінів, якщо пробіг не буде перевищувати 1 000 км від планового, при якому слід було пройти регламентне обслуговування. У будь-якому випадку, Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача та сервісної книжки під час експлуатації автомобіля.

[згорнути]
Чи буде збережена гарантія якщо я пройду ТО за кордоном?

Рекомендуємо виконувати ТО заздалегідь в мережі дилерських центрів України, якщо Ви плануєте тривалі поїздки й прогнозуєте порушення міжсервісного інтервалу. У разі крайньої потреби, Ви можете пройти ТО в офіційному дилерському центрі країни призначення при дотриманні регламенту. При цьому обов’язково потрібно внести відповідні відмітки в сервісну книгу та отримати в дилерському центрі документ про виконання робіт.
У разі, якщо ви далі будете проходити обслуговування в офіційних дилерських центрах в Україні, буде потрібно уточнення гарантійного статусу автомобіля.

[згорнути]
Чи можна відновити гарантійний статус на мій автомобіль, якщо ТО не було пройдено за регламентом першим власником, але наразі на авто менше ніж 100 000 км пробігу та менше 3-х років?

У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо було порушення регламенту ТО попереднім власником не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин недотримання регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов’язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено індивідуально.

[згорнути]
У разі проходження ТО не в офіційній дилерській мережі Toyota, чи втрачає чинність гарантія на автомобіль?

У разі проходження технічного обслуговування не в офіційній дилерській мережі Toyota, власник втрачає право вимагати усунення недоліків по гарантії.

[згорнути]
Які нові автомобілі Toyota вже продаються з Apple CarPlay / Android Autо?

На ринок України вже постачаються моделі, мультимедійні системи яких підтримують функції Apple CarPlay™ та Android Auto™, а саме:

  • Toyota C-HR (з датою виробництва з вересня 2019);
  • Corolla (з датою виробництва з січня 2020);
  • RAV4 (з датою виробництва з січня 2020);
  • Highlander (з датою виробництва з березня 2020);
  • Hilux (з датою виробництва з червня 2020);
  • Land Cruiser Prado (з датою виробництва з серпня 2020);
  • Yaris (з датою виробництва з жовтня 2020);
  • Camry (з датою виробництва з лютого 2021);

Для отримання додаткової консультації звертайтеся до менеджерів. Подати заявку на онлайн-консультацію.

[згорнути]
Чи можливо оновити мультимедійну систему в моєму автомобілі для можливості використання Apple CarPlay™ та Android Auto™?

Для деяких комплектацій Corolla або RAV4 (не раніше 2019 року) існує можливість оновити мультимедійну систему. Рекомендуємо Вам звертатися до зручного для Вас дилерського центру за подробицями. 
* На деяких автомобілях Toyota також існує можливість під’єднати телефон за допомогою Bluetooth або MirrorLink/Mirrorcast.

[згорнути]
Як я можу оновити мультимедійну систему для можливості використання Apple CarPlay / Android Auto якщо такі оновлення можливі?

За подробицями щодо оновлення мультимедійної системи на Вашому автомобілі, рекомендуємо звернутися до офіційного сервісного центру “Артсіті” Тойота на Клочківській 59.

[згорнути]
На даний час я не користуюся автомобілем. Що мені потрібно зробити, щоб не була ушкоджена батарея (АКБ)?

Загальна рекомендація, періодично (не рідше разу на тиждень) запускати двигун, щоб уникнути глибокого розряду АКБ. В бензинових та дизельних версіях запустити двигун не менше, ніж на 30 хвилин. Гібридні автомобілі перевести в режим \”Ready\” на годину, мінімум. При цьому, слід відключити додаткові електричні споживачі, такі як радіо та кондиціонер. Якщо є така можливість, у разі тривалого простою, слід від’єднати \”мінусову\” клему АКБ, попередньо його зарядивши. Звертаємо Вашу увагу, що додаткові електричні споживачі (наприклад: системи запобігання викраденню(сигналізації GPS / GSM тощо) призводять до більш інтенсивного розряду АКБ у порівнянні з експлуатацією в штатному режимі. За більш детальними рекомендаціями звертайтеся до дилерьского центру “Артсіті” Тойота на Клочківській 59.

[згорнути]
Яка різниця між кількістю нормо-годин та фактичною кількістю витраченого часу?

Нормо-година – це одиниця часу виконання робіт з ремонту та обслуговування автомобіля. Існують спеціальні нормативи, передбачені виробником або виконавцем для проведення робіт по кожній моделі автомобіля.
Такі нормативах являють собою усереднений час на виконання найпоширеніших операції, розрахований за спеціальною методикою у відповідності до технології ремонту чи обслуговування автомобілів.
Фактична кількість витраченого часу може відрізнятися від кількості нормо-годин за нормативом та залежить від особливостей конструкції та стану автомобіля, наявності додаткового обладнання, кваліфікації майстра, умов виконання робіт, тощо.

[згорнути]

Форма зворотнього зв’язку

Онлайн консультація

    Ваше ім'я*

    Ваш телефон*

    Ваш e-mail*

    Оберіть відділ*:

    Опишіть Ваше питання

    Будь ласка, виберіть спосіб зв'язку з Вами:

    Бажаєте замовити відеоконсультацію від менеджера відділу продаж:


     *Я даю згоду на обробку моїх персональних даних