fbpx

Про компанію

Офіційний автосалон Артсіті Тойота на Клочківській, 59, відкрив свої двері для клієнтів у травні 2020 року. До цього наш дилерський центр знаходився на вул. Коцарская 2/4 (він відкрився у червні 2008 року).

Сьогодні в Артсіті Тойота на Клочківській, 59 представлена вся лінійка моделей Toyota, що офіційно продаються в Україні. Дилерський центр включає в себе шоу-рум, авторизовану сервісну станцію, склад запчастин і аксесуарів.

До послуг наших клієнтів команда висококваліфікованих фахівців з продажу автомобілів, сервісного обслуговування, гарантії, аксесуарів та запчастин. Ми будемо намагатися зробити ваше відвідування або дзвінок в салон Артсіті Тойота на Клочківській приємним і максимально корисним.

День за днем ми вдосконалюємо свою кваліфікацію і рівень обслуговування. Для нас не важливо, чи хочете Ви придбати крихітку Toyota Yaris або велетня Toyota LC Prado – ми цінуємо КОЖНОГО клієнта та його бажання.

Ми прагнемо працювати так, щоб Ви захотіли повертатися до нас знову і знову, щоразу отримуючи тільки задоволення і позитив.

2005
2016
2017

2005

Співробітник нашого автоцентру став срібним призером у всеукраїнському конкурсі майстерності Toyota.

На восьме за рахунком щорічне змагання з’їхалися найкращі продавці-консультанти та механіки з дилерських центрів Toyota усієї України. За результатами конкурсу, у категорії «Механіки» співробітник автоцентру «Артсіті» Євген Маньков завоював почесне друге місце. Змагання у категорії «Механіки» проходили у три етапи: теоретична частина, робота з навігаційною системою та діагностичні роботи. 9 механіків та 12 продавців-консультантів продемонстрували свої знання, вміння та навички, а оцінювало їхню роботу професійне журі з досвідчених працівників дилерської мережі Toyota, які й самі у попередні роки були переможцями чи фіналістами конкурсу професійної майстерності Toyota.

2016

У 2016 році автоцентр «Артсіті» був удостоєний премії Ічібан (Ichiban) серед усієї дилерської мережі України.

“Ічібан” – це японське слово, запозичене з “Okyakusama Ichiban”, що означає “Customer First”, з “Ichiban”, що означає “перший” або “номер один”.
Філософія “Клієнт – перш за все” (Customer First) завжди була основою діяльності Toyota. Саме тому з 2007 року компанія щорічно нагороджує премією Ічібан тих дилерів, які отримали найкращі рекомендації від клієнтів. Кожен співробітник цих компаній щодня та щогодини намагається перевершити очікування клієнтів та отримати цінну нагороду – радісну посмішку на його обличчі.
Для визначення переможців насамперед враховуються відгуки клієнтів, які купували чи обслуговували автомобіль в одному із дилерських центрів Toyota. 2016 року в Україні нагороду Ічібан отримав Тойота Центр Харків «Артсіті».

2017

Відкриття першого офіційного автосалону Тойота у Харкові “АРТСІТІ”

Офіційний автосалон Тойота Центр Харків, розташований на вулиці Коцарській, 2/4, відкрив свої двері для клієнтів у червні 2005 року.
Відповідно до стандартів Toyota в одному автоцентрі клієнти змогли отримати весь комплекс послуг:
від консультації та тест-драйву нового автомобіля; від його придбання до обміну згодом його за програмою трейд-ін на новий автомобіль. У тому числі: гарантійне обслуговування, технічне обслуговування, ремонт будь-якої складності.
Високі стандарти якості обслуговування Toyota Центр Харків підтверджує щороку.

Команда Артсіті Тойота на Клочківській

Віктор Афонін

Керівник відділу продажів автомобілів

Our team

Олеся Ященко

Консультант відділу продажів автомобілів

Our team

Олександр Кулік

Консультант відділу продажів автомобілів

О компании

Роман Міненко

Консультант відділу продажів автомобілів

Our team

Кирило Мельник

Консультант відділу продажів автомобілів

Our team

Сергій Плотніков

Консультант відділу продажів автомобілів

Our team

Денис Бовкун

Консультант відділу продажів автомобілів

Our team

Олександр Латишев

Менеджер відділу корпоративних продажів

О компании

Маргарита Гусак

Менеджер відділу корпоративних продажів

Our team

Владислав Агарков

Менеджер відділу
Trade-in

Про компанію

Андрій Лузін

Менеджер відділу
Trade-in

О компании

Наталія Ільченко

Менеджер з кредитування та страхування

Про компанію

Владислава Кірсанова

Адміністратор

Our team

Віталій Верхломчук

Керівник післяпродажного обслуговування

Our team

Станіслав Чекулаєв

Інженер з гарантійного обслуговування

Our team

Микола Аксьонов

Консультант з кузовного ремонту

Our team

Костянтин Божевольний

Сервіс-консультант
післяпродажного обслуговування

Our team

Ігор Осінський

Сервіс-консультант
післяпродажного обслуговування

Our team

Володимир Горлов

Сервіс-консультант
післяпродажного обслуговування

Our team

Дмитро Мащенко

Консультант відділу запчастин та аксесуарів

Про компанію

Максим Куковинець

Консультант відділу запчастин та аксесуарів

Клієнтська служба

Про компанію

Однією з переваг придбання автомобіля в салоні офіційного дилера є клієнтська служба Toyota (CR). Представники цієї служби постійно підтримують зворотний зв’язок з клієнтами після продажу автомобіля, завжди готові прийти на допомогу і знайти вихід зі складних ситуацій.

Основні напрямки діяльності клієнтської служби:

• підтримка роботи служби допомоги в дорозі Toyota Assistancе;
• робота з побажаннями та претензіями клієнтів;
• вивчення рівня задоволеності клієнтів.

Детальніше про Toyota Assistance за посиланням.


Олена Посунько

CR-менеджер клієнтської служби

[email protected]
+38 (050) 405 78 85