banner toyota

Toyota Assistance Plus

Програма допомоги в дорозі

Програма Toyota Assistance Plus (далі по тексту – Програма) – пакет послуг Клієнту в рамках обраного ним Виду Програми.
Вид Програми один з різновидів Програми, які відрізняються територією дії Програми та фінансовими лімітами:
“Україна”;
«Україна і Європа».
Подія – це несправність автомобіля Toyota, механічна або електрична поломка будь-якого з вузлів, агрегатів або механізмів автомобіля, що відбулася на дорогах загального користування, унеможливлює його подальший самостійний рух і виниклу безпосередньо перед зверненням Клієнта в компанію з отриманням послуг.
До Подіяї відносяться також і дорожньо-транспортні пригоди (ДТП).
Ліміт – максимально допустима вартість послуг, що надаються Компанією в рамках Програми.

Програма Toyota Assistance Plus дарує вам спокій і впевненість під час поїздок на вашому автомобілі. Послуги за Програмою надаються цілодобово і без вихідних. Якщо вам потрібна допомога в Україні або за кордоном, звертайтеся в будь-який час за єдиним номером телефону:

+38 044 494 22 98

Пам’ятайте!
Автомобілі, що вимагають евакуації і подальшого ремонту, будуть доставлятися тільки до мережі уповноважених дилерів продукції Toyota (далі по тексту – «Уповноважені дилери / Уповноважений дилер Toyota»). Пакет послуг під назвою Toyota Assistance Plus надається ТОВ «Гарант-Асистанс» (далі по тексту – «Компанія»), яка несе відповідальність за їх якість.

УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ ВІДПОВІДНО ДО ПРОГРАМИ
1. Технічна допомога

Послуги надаються в разі настання Події, передбаченої Програмою.
До послуг технічної допомоги відносяться:

  • доставка пального;
  • запуск двигуна від стороннього джерела живлення;
  • заміна пошкодженого колеса;
  • аварійне відкриття дверей, відігрівання замків.

1.1 Запуск двигуна від стороннього джерела живлення

  • У разі непередбаченої ситуації, коли АКБ автомобіля втратила свій заряд і спроби самостійно запустити двигун не дають результату, Компанією буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Клієнту запустити двигун від стороннього джерела живлення.
  • Така послуга включає лише запуск двигуна від стороннього джерела живлення і не передбачає реалізації або організації придбання нових елементів живлення, їх заміни або ремонту.
  • Після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги Клієнт повинен негайно звернутися до Уповноваженого дилера Тоуоta для вирішення проблеми.
  • Якщо Клієнт після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги не звернувся до Уповноваженого дилера Toyota для ліквідації причин несправності і подібна ситуація виникла повторно протягом одного місяця, Компанія має право відмовити Клієнту в наданні послуг повторного виклику служби технічної допомоги або евакуації.
  • У разі невдалих спроб служби технічної допомоги запустити двигун Клієнту буде запропонована послуга евакуації автомобіля за рахунок Компанії.

1.2 Доставка пального

  • У разі непередбаченої ситуації, коли паливо закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, в результаті чого сталася зупинка двигуна, Клієнту буде організовано доставку пального до місця зупинки автомобіля.
  • Вартість і кількість палива Клієнт замовляє та сплачує самостійно.

1.3 Заміна пошкодженого колеса

У разі непередбаченої ситуації, коли колесо автомобіля пошкоджено і необхідна його заміна, Компанією буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта.

  • Компанія не займається реалізацією або організацією придбання нових покришок або колісних дисків, їх заміною та/або ремонтують.
  • Клієнт повинен самостійно звернутися до Уповноваженого дилера Toyota або шино-монтажу для ремонту пошкодженого або придбання нового колеса.
  • У разі пошкодження одночасно двох або більше коліс Клієнту буде запропонована послуга евакуації автомобіля за рахунок Компанії.

1.4 Аварійне відкриття дверей, відігрівання замків

  • У разі непередбаченої ситуації, коли двері автомобіля неможливо відкрити через втрату або пошкодження ключів, закриття їх в салоні або багажнику, замерзання замків, в результаті чого Клієнт не може потрапити в салон автомобіля, Компанією буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Клієнту відкрити двері автомобіля.
  • У разі невдалих спроб службою технічної допомоги відкрити двері автомобіля Клієнту буде запропонована послуга евакуації автомобіля за рахунок Компанії.
2. Евакуація автомобіля
  • Послуга надається в разі настання Події, передбаченої Програмою.
  • Евакуація проводиться з місця настання Події до найближчого Уповноваженого дилера Toyota.
  • У разі якщо Подія відбулася в тому регіоні, в якому немає Уповноваженого дилера Toyota, автомобіль евакуюється до найближчого Уповноваженого дилера Toyota в найближчому регіоні.
  • У разі якщо Клієнт бажає евакуювати автомобіль до іншого Уповноваженого дилера Toyota, який знаходиться на більш віддаленій відстані від місця Події, Клієнт повинен буде сплатити різницю відстані між бажаним і рекомендованим компанією Уповноваженим дилером Тоуоta власни коштом.
3. Бронювання і оплата номера в готелі
  • Послуга надається в разі настання Події, передбаченої Програмою, і подальшої евакуації автомобіля Клієнта з місця Події до найближчого Уповноваженого дилера Toyota.
  • Послуга надається Клієнту та пасажирам, які перебували в автомобілі на момент настання Події, але в кількості не більше, ніж кількість місць для сидіння.

Послуга надається в разі, якщо:

  • Уповноважений дилер Toyota, до якого доставлено автомобіль для ремонту, знаходиться на відстані більше 50 км від місця проживання клієнта;
  • Автомобіль неможливо відремонтувати протягом одного дня і Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня Уповноваженого дилера Toyota.

Послуга не комбінується з послугами надання підмінного автомобіля і надання проїзних квитків.

  • Клієнту і його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування в номерах, що відносяться до категорії «люкс» або «напівлюкс».
  • Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів, встановлених Програмою.
  • У разі перевищення встановлених фінансових лімітів Клієнт самостійно сплачує різницю.
4.Бронювання і оплата проїзних квитків
  • Послуга надається в разі настання Події, передбаченої Програмою, і подальшої евакуації автомобіля Клієнта з місця події до найближчої Уповноваженого дилера Toyota.
  • Послуга надається за умови, якщо:
    • уповноважений дилер Toyota, до якого доставлено автомобіль для ремонту, знаходиться на відстані більше 50 км від місця проживання клієнта;
    • автомобіль неможливо відремонтувати протягом одного дня і Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня Уповноваженого дилера Toyota.
  • Послуга не комбінується з послугами проживання в готелі та надання підмінного автомобіля.
  • Компанія надає для продовження подорожі квитки (залізничні, автобусні або авіаквитки) Клієнту та пасажирам, які перебували в автомобілі на момент настання Події, але в кількості не більше, ніж кількість місць для сидіння.
  • Компанія надає Клієнту один квиток в зворотному напрямку для отримання відремонтованого автомобіля, але тільки після отримання Компанією інформації від Уповноваженого дилера Toyota про закінчення ремонту автомобіля.
5. Підмінний автомобіль
  • Послуга надається в разі настання Події, передбаченої виключно умовами Програми Виду «Україна і Європа», і подальшої евакуації автомобіля Клієнта з місця Події найближчим Уповноваженого дилером Toyota.
  • Послуга надається за умови, якщо:
    • уповноважений дилер Toyota, до якого доставлено автомобіль для ремонту, знаходиться на відстані більше 50 км від місця проживання клієнта;
    • автомобіль неможливо відремонтувати протягом одного дня і Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня Уповноваженого дилера Toyota.
  • Послуга не комбінується з послугами проживання в готелі та надання проїзних квитків.
  • Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів, встановлених Програмою.
  • У разі перевищення встановлених фінансових лімітів Клієнт самостійно сплачує різницю.
6. Таксі
  • Послуга надається у разі настання Події, передбаченої виключно умовами Програми Виду «Україна і Європа», і подальшої евакуації автомобіля Клієнта з місця Події найближчим Уповноваженим дилеромToyota і в разі, якщо Клієнт замовив послугу проживання в готелі або надання проїзних квитків або послугу підмінного автомобіля.
  • Послуга надається виключно для того, щоб дістатися до готелю, аеропорту, залізничного вокзалу, автовокзалу або прокатної компанії (згідно замовленої послуги).
  • Послуга надається Клієнту та пасажирам, які перебували в автомобілі на момент настання Події, але в кількості не більше, ніж кількість місць для сидіння.
  • Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів, встановлених Програмою.
  • У разі перевищення встановлених фінансових лімітів Клієнт самостійно сплачує різницю.
7. Розміщення несправного автомобіля на стоянці, що охороняється
  • Послуга надається в разі настання Події, передбаченої Програмою, і подальшої евакуації автомобіля Клієнта з місця події до найближчого Уповноваженого дилера Toyota і в разі, якщо подія сталася у нічний час, коли найближчий Уповноважений дилер Toyota не працює (вихідні або святкові дні).
  • Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів, встановлених Програмою.
  • У разі перевищення встановлених фінансових лімітів Клієнт самостійно сплачує різницю.

Послуги Тойота Ассістанс надаються безкоштовно для гарантійних автомобілів Тойота (авто не старше 3х років).

Після закінчення гарантійного терміну експлуатації авто Ви можете придбати пакет Toyota Assistance Plus і користуватися ним далі. Вартість і умови придбання Ви можете дізнатися у нашого CR-менеджера за телефоном: (057) 777-07-00 (додатковий 5).

Завантажити брошуру: Toyota Assistance Plus