З моменту заснування компанія Тойота має на меті робити внесок в розвиток суспільства за допомогою виробництва автомобілів. Робота заводів по всьому світу організована відповідно до принципів виробничої системи Тойота, яка
дозволяє домагатися стабільно високої якості і оптимізації витрат.

Виробнича система Тойота

Філософія

Шлях До досконалості

Виробнича система Тойота була розроблена в 50-х роках в Японії. В її основі лежать кілька принципів, спрямованих на постійне вдосконалення виробничого процесу за рахунок системи поетапного контролю якості,
зменшення витрат виробництва, оптимізації кожної технологічної операції і пошуку найбільш функціональних методів обслуговування виробничого процесу на кожному етапі.

Етап: Штампування

Перед початком процесу штампування зовнішніх і внутрішніх кузовних панелей листи-заготовки ретельно промиваються на автоматизованій лінії. Після чого вони подаються на штампувальну лінію, обладнану чотирма пресами, на яких здійснюється рельєфне штампування, вирубка, попередня і фінальна гнучка і пробивання отворів.

Етап: Зварювання

Зварювальні кузовні роботи здійснюються в три етапи. Спочатку збирається платформа автомобіля, що складається з моторного відсіку, задньої і середньої підлоги. Потім на автоматизованій лінії платформа з’єднується з дахом і боковинами.
В останню чергу встановлюються і приварюються підвісні деталі: багажник, капот, двері і крила. Поєднання автоматизованого і ручного способу зварювання забезпечує більш надійне з’єднання деталей кузова і його міцність.

Етап: Фарбування

У цеху фарбування кузов промивається, обезжирюється і покривається шаром фосфату. Оброблена поверхня покривається катафорезним грунтом для створення антикорозійного захисту, після чого кузов запікається в печі. Потім наноситься герметик для захисту кузова від протікання, днище обробляється антигравійним покриттям, що запобігає зколам на кузові, і встановлюються шумоізоляційні мати. Перед фарбуванням кузов покривають грунтом, що формує майбутній колір автомобіля і поліпшує зчеплення фарби з металом. Тільки після цього відбувається фарбування автомобіля і нанесення лаку для створення додаткового захисту і додання блиску. Кузов ще раз просушують в печі і оглядають на наявність вад, після чого кузов покривається фінішним шаром воску, який захищає приховані порожнини від корозії.

Етап: Збирання

Пофарбовані і оброблені кузова відправляються в цех збірки, де здійснюється складання дверей, установка скла, збирається підвіска, прокладається проводка, встановлюються подушки і ремені безпеки, і проводиться безліч інших операцій. Кожна операція по збірці строго регламентована і виконується в установленому порядку. Це дозволяє не тільки оптимізувати процес, а й здійснювати багатоступінчастий контроль якості.

Етап: Контроль якості

Відділ контролю якості слідкує за тим, щоб всі автомобілі відповідали встановленим стандартам Тойота. Всі автомобілі проходять ретельну перевірку зовнішнього вигляду і функціональну інспекцію, починаючи від якості збірки кузова і лакофарбового покриття, закінчуючи експлуатаційними характеристиками двигуна, налаштуванням розвалу / сходження коліс і перевіркою коректності роботи системи ABS.

Японська якість у кожній деталі

Єдина система управління виробничими процесами, що діє на всіх заводах Тойота, дотримання принципів чистоти і порядку, чітка послідовність операцій і суворий контроль на кожному етапі виробництва є гарантом
неперевершеної японської якості автомобілів, що випускаються Toyota в усьому світі.